Onze diensten werken enkel op afspraak: reserveer online of telefonisch

Om onze burgers nog sneller te helpen, kan je voortaan op twee manieren een afspraak maken bij de dienst burgerzaken: telefonisch via 03 310 05 40 of online.

Je kan nog steeds enkel op afspraak terecht aan de loketten van de gemeente. Een afspraak maken, kan telefonisch of via e-mail, zodat we je op een veilige manier kunnen ontvangen:

Vind je een product niet terug in het afsprakensysteem van de dienst burgerzaken? Surf eens naar www.malle.be/eloket of kijk eens bij Mijn Burgerprofiel. Niet gevonden wat je zocht? Stuur een e-mail naar burgerzaken@malle.be of bel de dienst burgerzaken op 03 310 05 40. We helpen je zo verder.

Tijdens de coronacrisis vragen we onze bezoekers om een mondmasker te dragen, de nodige basishygiënemaatregelen te respecteren, de nodige afstand te bewaren en met bancontact te betalen.

Gepubliceerd op donderdag 25 november 2021 7 u.