Bij het EnergieK loket kan je terecht voor alle vragen rond wonen en renoveren, maar ook over energie en klimaat.
De gevolgen van de klimaatverandering laten zich namelijk steeds duidelijker voelen. Daarom zet het EnergieK huis in op een forse verhoging van de renovatiegraad, hernieuwbare energie en waterbesparing.
Om alle inwoners zo goed mogelijk te ondersteunen, organiseert het EnergieK huis regelmatig acties zoals groepsaankopen en infosessies over renoveren, isoleren, zonnepanelen en nog veel meer.
Ook voor vragen over premies, het energieprestatiecertificaat (EPC), energieleningen of sociale woningen kan je bij hen terecht.
Voor wie?
Iedereen komt in aanmerking.
Wat meebrengen?
Alle mogelijke documenten die betrekking hebben op de vraag die je stelt (bijvoorbeeld je huurcontract of bouwplannen). Onderaan deze pagina kan je een overzicht downloaden.
Meer info
Het EnergieK loket is elke maandagvoormiddag aanwezig van 9 tot 12 uur en circa één maal per maand op dinsdagavond van 18 tot 20 uur in het sociaal huis, Blijkerijstraat 53. Tijdens de zomermaanden zijn ze slechts om de twee weken aanwezig op maandagvoormiddag.
Meer informatie vind je op de website van Igean.
Ze werken enkel op afspraak die je via deze link kan maken.