Personeel

De dienst personeel is onderverdeeld in 'personeelsbeheer' en 'personeelsbeleid'. Personeelsbeheer regelt vooral de administratieve kant van alle personeelsgebonden zaken. Zo zorgen zij onder andere voor de loonsverwerking en de verlofregelingen. Personeelsbeleid kijkt hoe we onze medewerkers in de beste omstandigheden kunnen laten werken. We proberen proactief problemen op personeelsvlak te voorkomen en werken aan een modern personeelsbeleid. De personeelsdienst werkt zowel voor gemeente als OCMW. 

Naast de activiteiten die hiervoor zijn opgesomd, organiseert de personeelsdienst ook aanwervingsexamens. De personeelsdienst geeft informatie over openstaande betrekkingen bij gemeente en OCMW. Als er vacatures zijn, maken we die bekend door aanplakking in de gebouwen van gemeente en OCMW. De advertenties verschijnen ook op de lichtkrant en in plaatselijke reclamebladen. Daarnaast wordt per vacature ook gekeken of we nog via andere kanalen de vacature bekend moeten maken (vb. WIS-computer van de VDAB, VVSG, krant,...).

Wil jij graag op de hoogte blijven van onze laatste nieuwe vacatures? Neem dan regelmatig een kijkje op onze vacature-pagina. Wij kondigen daar onmiddellijk al onze openstaande functies aan. Je kan er ook onmiddellijk online solliciteren als je interesse hebt.


Contactgegevens
Dienst personeel
Antwerpsesteenweg 246
2390 Malle
tel. 03 310 05 30
fax 03 311 71 70
email personeel@malle.be

Gemeente Malle
Antwerpsesteenweg 246
2390 Malle
tel: 03-310.05.11
fax: 03-311.71.70
info@malle.be